Hej igen...

Nu var det ett tag sen jag va inne o skrev på den här skiten fan orka,vem fan sitter o skriver blogg 24 h om dynget..
men men det har inte hänt så mkt sen sist ja va inne här, jag jobbar som vanligt det börjar bli ganska trist men det måste ju gå tyvärr.. i tis va det nån som hade knipsat av mitt häng lås på mitt skåp på jobbet gissa om ja vart lack så gör man inte mot sina arbetskamrater.nästa helg ska vi åka hem till kd och ha lite fest osv..
det ska bli gött å få helg snart iaf.. sitter  här hemma om kvällarna och hoppas på at gud kan ge mig 1 mille le nå så vi kan dra utomland men det verkar inte bli så bra..men drömma får man göra hoppas jag...kmr ha så lite pengar kvar när mina räkningar i shit e betalat så då pissar hundarna på mig igen som vanligt hehe min flickvän får ju tannka bilen åt mig så jag tar mig t jobbe "känner mig så jävla taskig men men jag ska betala t baka t henne sen när  jag får mina pengar.. "nu är det torsdag och bara några timmar kvar till det e fre och en än gång en ny jobb dag, men efter 5 imon då blir det skönt då ska ja bara slappa kanske ta mig en bira får se...på lör ska ´jag nog bara ta chill och vila ut och på söndag ska jag nog städa.. på måndag kmr mina pengar då ska jag jobba tanka bilen betala mina flickvän,och räkningar och min mor o far och kanske nått gott får se.. och på måndag kmr våra ipodar som mina flickvän vann på tradera för ca 3 veckor sen då ska vi nog tanka den med musik... aja nu ska ja gå o söve lite iaf så söv gött dröm fint om vit får så kmr jag nog in om 6 veckor igen o skriver när  jag har det tråkit som fean sj.. hämesig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0