Handlat

nu har jag och min flickvän varit och handlat..
och inatt kmr min flickväns poalre hem från spanien"vissa har det bra" så imon får vi se hur hon har haft det.
önskar en annan hade råd att åka utomlands men vi ska försöka komma iväg på nöe i augusti men det är så mkt den månaden jag fyller 20, mamma fyller år, det e city festen osv och efter som jag inte har betald semester måste jag hålla i all min lön vilket somm inte e så lätt alltid, det e bensin t bilen ,det försärking på bilen det e räkningar o mkt mkt mer.
men men det får väl gå.
vi hoppas på att katarina får jobb på gr ,chefen ska ringa henne nu i veckan får vi se om hon får nått jobb lr inte.nu ska ja se på tv igen
hämesig

Kommentarer
Postat av: Lea

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Riktigt snyggt i alla fall!

2011-07-13 @ 03:39:22
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0