Heeeeejj:D

Välkommna igen. det va typ 60 år sen jag va här sist,hade glömt mitt lösen hit ju så jag fick återställa det så lär jag väl inte glömma det hehe..har varit på jobbet idag tråkit som vanligt den enda förändringen är att jag börjar 7 och går till 13 stf 12-18 men det är as skönt att komma hem tidigt:D vi har skaffat en ny katt oxå curre heter han. det börjar likna ett zoo här snart 2 råttor 2 katter vad kmr här näst en flock elefanter? annars är allt chill,händer int mkt om dagrna direkt.
förra v höll jag på o börjar grina. jag bytte bromsbelägg på min bil så när allt va monterat o klart visade det sig att hahndbroms vajiern va för kort så dp fick ja släppa på den så jag kunnde få fast den igen,sen när ja kom hem upptäckte jag att jag hade fått punka på höger fram däck plus att min ac  läcker gas:( allt på en o samma dag kan d bli mer illa och natuligt vis så rengnade den dagen så jag fick byta däck i spöregn inte direkt hallon men va ska man göra. nu ska ja gå o äta igen haha men hade bra hämesig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0