Lucas döpelse:D

Har varit på dop idag,världens goaste pojke döptes Lucas Bo Hilding.han var så hilma söt:D
När han blir stor kommer han att bli en riktig tjejtjusare alltså då menar jag en riktig tjej magnet, han är hur söt och gullig som helst.
Han säger inte mkt,men hans anstiktutryck och hans leende blir man hur klen som helst på.
Han döptes i kostym som min svåger har sytt en gullig kostym hur liten som helst,det var jätte fint dop hans två systrar sjöng "Teddy björnen Fredriksson "och sen hans största syster sjöng "Det vackraste jag vet" sen åkte vi hem till min svägerska och hennes familj och fika,3 jätte fina tårtor och jätte goda muffins,sen efter fikat var det dags för att öpnna alla presenter och jag kan säga att Lucas fick en hel del,sen satt vi och prata o så sen åkte vi hem,så när vi kom hem bytte vi kläder och tog reda på tvätten sen igår.
när vi va klara med det åt vi mat,sen slappa vi och nu sitter jag hos mina svärföräldrar och väntar på att min älskling ska bli klar med sina slingor.sen blir det väl hem och åta mat och kolla på film och sen sova.
och som tur är har jag semester nu i två veckor så jag behöver inte gå upp jätte tidigt imon.
och imon fyller min svåger 23 år hans som hade sytt Lucas kostym.
så imon ska vi hit igen och fika och gratta håkan och så.


aja nu ska ja gå och va social. hämesig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0